Mystery shopping

Du bør ha gode kundeopplevelser som et av dine viktigste fokusområder som butikkeier. Mystery shopping hjelper deg å bevare relasjon til eksisterende kunder og å vinne nye kunder.

Vi «skreddersyr» innhold og omfang til våre kunders behov.

Områder vi evaluerer er bl.a.:

  • Service
  • Kompetanse på produkt- og kampanjenivå
  • Selgeradferd i butikk: Salgssamtalen, kroppsspråk, plassering, kleskode og hygiene
  • Butikk kommunikasjon: Plakatering, mekanisk kommunikasjon, sonestrategi
  • Kampanjeevaluering: Planlegging, gjennomføring, resultat
  • Butikkmiljø: Renhold og orden, musikk, lys, eksponeringer, vareplassering

Vi trener og coacher butikken underveis i prosessen. Vi gjennomfører også fokusgrupper for å få markedsreelle kommentarer til kundens butikkonsept.

Ingen etableringskostnader!

 

Tips en venn eller kollega!
Linkedin

Flere forretningsområder